ua ru en
License :АГ №570604 Ministry of Health from 11.04.2011.
Lutsk district, Tarasovo village, 1b Lisova St. – Bogoliuby village (10 km from Lutsk city)
Patient admission schedule: Monday – Friday: from 9.00 till 19.00
The new clinic building is located outside the Volyn Regional Hospital building, next to the forest. The final stop of the city bus is No. 31, 47. You can reach us from the bus stop hotel 'Ukraine' opposite TSUM (department store -Central Universal Fashionable). If you are traveling by personal transport, the address for the navigator: Lutsk district, Tarasovo village, 1 b Lisova St.
Get directions
Home page Feedback on Bogoliuby MC

Feedback on Bogoliuby MC

Марина 2018-02-07 12:07:00
У МЦ «Боголюби» обстежувалася в минулому році. Не могла завагітніти довгенько. Не знала причини от і пішла в цей центр. Звичайно, причини деякі розумілі - у мене були нерегулярні місячні і це було також не менш важливо. У центрі пройшла повне обстеження, виявилося, що у мене ще не порядок з гормонами і мені призначили лікування, яке, слава Богу, пройшло успішно. У цьому центрі реально хороші фахівці!
Анастасія 2018-02-07 10:01:00
Чому мій відгук так швидко видалили?от так ви показуєте спражні відгуки пацієнтів позор вам і вашому «європейському центру» я чекаю пояснень або номер того кому я можу подати скаргу
Administrator 2018-02-07 11:28:03
Не розуміємо, що Ви саме маєте на увазі, телефонуйте, будь ласка, за цим номером: 0956822703
Анастасія 2018-02-07 09:42:00
Ужас а не центр!!!Почну з того що всі дже хвалили цей центр і хоча мені дуже далеко їхати(5 г о д.) я поїхала саме до вас.Центр дуже гарний,персонал привітний,лікарка хороша..... але усе це нічого не варте якщо навіть елементарний аналіз в вашому центрі роблять неправильно. Я приїхала з діагнозом легка дисплазія(цей діагнос мені поставили в двох різних клініках Львова)хотіла щоб мене лікували радіохвильовою терапією або лазером,здала аналізи...через кілька днів перезвонила мені лікар сказала що в мене тяжка дисплазія(це передраковий стан),що вона не буде мене лікувати бо ц е лікують тільки в онкодиспансері.Що я пережила за той день,що пережили мої батьки ви не уявляєте.Поїхала я в онкодиспансер здала цитологію і ніякого передракового стану не виявили виявили легку дисплазію яку я могла легко лікувати в вашому центрі.Питання як це можливо щоб в вашому центрі працювали такі недосвітчені лаборанти?Хто мені поверне гроші за цей бардак за цей шок що я пережила?Навіть в державній лікарні безкоштовно цей аналіз роблять правильно!!!Тому ганьба вашому центру!!!Якщо можете поясніть мені ситуацію яка виникла,аналіз проводила Тюлінська О.
Administrator 2018-02-07 11:59:46
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Ми провели внутрішнє розсідування і вияснили, що Ваш аналіз відноситься до тих сумнівних, які ми відправляємо на контроль в ВООД, і від них ми отримали такі результати цитології. Самі ми не маємо права ставити остаточний діагноз важкої дисплазії чи раку, тому ы выдправляэмо в ВООД.
Наталія 2018-02-05 15:53:00
05.02.2018 о 09:10 приїхала з чоловіком у ваш медичний центр, щоб здати аналізи, але залишилася не задоволена сервісом. На ресепшені дівчата здійснили реєстрацію та сказали чекати біля кабінету, в якому не було працівника (лікаря). Після 30 хв. чекання, звернулася знову на рецепцію з проханням пояснити чому ніхто не приймає, люди збираються біля кабінету для здачі аналізу і поспішаю на роботу, але після чекання до 10 хв прийняла рішення більше не чекати і не марнувати свій час. Оскільки лікар, який має брати аналізи так і не з'явився, а працівники самі брали аналізи у своїх паціентів, які до них прийшли на прийом. Ситуація не зрозуміла. В наш час всі дуже цінують свій час, тому часто звертаються у приватні лікарні, щоб потрапити своєчасно на роботу. Сподіваюсь, що в майбутньому такого хаосу не виникне. І Лвкмус прийме міри для удосконалення своєї подальшої роботи. Дякую за розуміння.
Administrator 2018-02-06 11:38:49
Дуже просимо вибачення за марнування Вашого часу. Така ситуція склалась у зв‘язку з лікарняними працівників. Намагатимемось, щоб така ситуація більше ніколи не повторилась, і ще раз просимо вибачення.
Тетяна 2018-02-04 09:22:00
Дуже вдячна МЦ "Боголюби" і особисто Вадиму Валентиновичу за гарне відношення,професіоналізм і нескінченний позитив. Також дякую Світлані Анатоліївні і Юрію Яковичу за увагу,допомогу і підтримку.
Іван, Тамара 2018-02-02 12:58:00
Щира подяка головному лікареві Петровський Вадим Валентинович " МЦ Боголюби" Ви нам допомогли відчути, що таке стати майбутніми батьками, Хочемо висловити Вам подяку за роботу Вашого медичного закладу в цілому, та за роботу центру репродуктивної медицини, У відділенні відчувається згуртованість і злагодженість всього колективу завдяки зусиллям та невичерпним організаційним здібностям справжнього фахівця, хорошого керівника Вадима Валентиновича. Зокрема подяка Подібко Оксані Петрівні, за професіоналізм, уважне ставлення до пацієнтів, чуйне серце. Від вдячних пацієнтів Тамари та Івана (13,11,2017р.)
Іван 2018-02-02 12:58:00
Щира подяка головному лікареві Петровський Вадим Валентинович " МЦ Боголюби" Ви нам допомогли відчути, що таке стати майбутніми батьками, Хочемо висловити Вам подяку за роботу Вашого медичного закладу в цілому, та за роботу центру репродуктивної медицини, У відділенні відчувається згуртованість і злагодженість всього колективу завдяки зусиллям та невичерпним організаційним здібностям справжнього фахівця, хорошого керівника Вадима Валентиновича. Зокрема подяка Подібко Оксані Петрівні, за професіоналізм, уважне ставлення до пацієнтів, чуйне серце. Від вдячних пацієнтів Тамари та Івана (13,11,2017р.)
Ольга 2018-01-17 20:45:00
Добрий вечір! 2016р. літом ми з чоловіком поїхали на обстеження. Нас гарно, привітно прийняли, обстежили, пролікували, а коли виписували нас запевнили,що через півроку ми станем батьками. От у нас маленька донечка їй 4 місяці. Дуже вдячні Петровському В.В. та його персоналу.
Тетяна 2018-01-15 12:25:00
Обслуговуюсь у центрі вже майже два роки. Робота рецепції змінилася в гіршу сторону. Раніше як тільки зателефонуєш,одразу відповідали,надавали необхідну інформацію,якщо не відповідали,То одразу за кілька хвилин передзвонювали. Зараз,то стало проблемою. Вже в який раз телефоную,не відповідають і не передзвонюють. Потрібно було запитати у лікаря на рахунок ліків,прошу дівчат зайти запитати можливо є якийсь замінник,бо саме таких таблеток в жодній з аптек не можу знайти,вони полінувавшись зайти запитати в лікаря,кажуть то не проблема,шукайте. Я оббігала всі аптеки Луцька,так потрібних таблеток і не знайшла. В енний раз зателефонувавши на рецепцію за день,вже просто благала дівчат зайти всеж таки запитання у лікаря чим можна замінити препарат, вони нарешті почули мене і виявилось,що замінник сама проста настоянка червоного перцю. Так не приємно було,невже я так багато просила? Тому що дівчата раніше так себе не поводили,А зараз....
Administrator 2018-01-15 19:02:39
Доброго дня! Щиро дякуємо за Ваш відгук, для нас дуже важливо отримувати критичний зворотній зв‘язок від пацієнтів, щоб покращувати сервіс та роботу персоналу. Ми обов‘язково проведемо роботу з персоналом реєстратури і будемо намагатись, щоб такі неприємні ситуації ніколи не повторювались. Хочемо щиро вибачитись перед Вами за всі незручності пов‘язані з роботою рецепції. Наступна консультація в нашому закладі для Вас буде безкоштовною, щоб ми хоч якось загладили свою вину. При розрахунку на касі покажите скріншот екрану з цією відповіддю керівництва клініки, касир за консультацію грошей не братиме.
Олена 2018-01-08 16:33:00
Вперше ми з чоловіком потрапили в МЦ "Боголюби" близько 3-х років тому, хоча на даному етапі позитивного результату вирішення нашої проблеми нема, але ми надіємося на краще. Нічого негативного про лікарів - гінекологів (так як спілкувалися ми не з оним лікарем вашого центру) сказати не можемо, медичний персонол також привітний, умови зручні - так тримати. Але є одне але за весь період лікування проходили незліченну кількість раз УЗД (НЕ БЕЗКОШТОВНО) і кожного разу відчувала на собі грубе та зверхнє відношення лікаря УЗД - ЩепкоТ.В., чим зумовлена така її поведінка не розуміємо. Хоча у Вашому коликтиві така людина одна, але все таки негативний "осадок" на душі залишається.
Our partners
Вверх