ua ru en
Лицензия :АГ №570604 МОЗ от 11.04.2011г.
Луцкий район, c.Тарасовое, ул. Лесная 1б - с.Боголюбы (10 км от г.Луцка)
График приема пациентов: Пн-Пт: с 9.00 до 19.00
Новое помещение клиники находится за корпусом Волынской областной больницы, рядом с лесом. Конечная остановка городского маршрутного такси №31,47. К нам можно доехать от остановки гостиница 'Украина' напротив ЦУМ. Если Вы едете личным транспортом, адрес для навигатора: Луцкий район, с. Тарасово, ул. Лесная 1б.
проложить маршрут
Главная Отзывы о МЦ Боголюбы

Отзывы о МЦ Боголюбы

Наталія 2024-03-08 17:47:00
Добрий вечір, підкажіть будь ласка вартість лапароскопічного видалення кісти яєчника до 3 см? Та приблизну вартість наркозу?
Администратор 2024-03-11 12:33:43
Наталіє, вартість втручання орієнтовно становитиме 40000 грн., анестезія - 7160 грн.
Оля 2024-03-06 22:46:00
Робила лапароскопію у центрі.Щиро дякую Харчук К.В .та Петровському В.В. Підтримка,увага ,турбота, професіоналізм! Післяопераційний період в лікарні то дійсно задоволення) Медсестри уважні! Особлива подяка нашій медсестрі пані Людмилі( чорнява така ),дуже уважна, приємна та турботлива.Сервіс на найвищому рівні!Починаючи від рецепції,дівчата дуже приємні. Хірургічне лікування у вас на найвищому рівні від наркозу до пробудження і післяопеційний період.Я чула різні відгуки,але власний досвід показав усе на найвищому рівні!Я щиро радію що довірилася вам.Дякую.
Администратор 2024-03-08 12:19:05
Щиро дякуємо за Ваш відгук, Ольго!
Гість 2024-03-05 09:46:00
І найголовніше, відгуки, які їм не підходять, правдиві зникають за декілька хвилин, залишають тільки позитивні, який сенс тоді взагалі відгуків, коли люди не мають змоги бачити мінуси роботи закладу чи лікарів, писала та два відгуки, очевидно, вони їм не підійшли, бо один протримався 4 хв, а інший 1хв, зате в мене залишився скріншот і свідки , чому саме негативний відгук, знову відчуття, тебе розводять як малу дитину ніби розумні адекватні люди. Дорогенькі, шановні адміністратори відгук ви стрете, а правду ні, Луцьк не Київ, не таке вже й велике місто, знає хтось один, знають всі, кому треба знати і не тільки
Администратор 2024-03-18 16:19:32
Доброго дня. Дякуємо Вам, що залишаєте відгуки, всі Ваші відгуки наявні сайті, ми жодного відгуку, за жодних обставин не видаляємо. Можливо, Ви не оновили сторінку, або просто неуважно шукали, Ваш відгук за 08.01.24 на другій сторінці відгуків, а також другий Ваш відгук за 08.01.24 відразу під першим, Ви минулого разу, як і цього, залишили два відгуки, один за одним, вони так і є доступні для перегляду будь-ким в будь-який час.
Маша 2024-03-05 09:35:00
Дуже дружній колектив, адміністрація і лікарі працюють в одній команді, коли потрібно заповнити анкету чи оплатити кошти за послуги вони за декілька метрів від входу в заклад і кабінет лікаря за два метра від адміністратора, яких за стійкою кілька і плюс каса, але коли потрібна консультація лікаря, в якого ти лікуєшся не перший раз і і їхати через одне питання за 100 км, на яке лікар може дати відповідь за декілька хвилин, то вони всі зникають, відповідає кол центр, тобто той самий рецепшн на вході, вмить вони вже знаходяться за 10 км від лікарів і нічого вирішити не можуть, на прохання дайте номер рецепшину, який знаходиться в холі закладу, зʼясовується, що такого номера нема, ну звісно нема, відчуття , що з тебе роблять дурня, платити за послуги за два метра, а коли тобі потрібна консультація,яку вже лікар надавав і підходив до рецепшину, тут , просто фантастика, рецепшин НЛО переміщається на відстань 10 км
Администратор 2024-03-05 17:15:33
Доброго дня, ще раз. Адміністрація переслухала записи Ваших телефонних розмов з кол-центром. Вам спочатку запропонували онлайн консультацію, а згодом, коли Ви не погодились, попросили зателефонувати на наступний день вранці, так як в годині о котрій Ви телефонували, лікаря вже не було на робочому місці, оскільки в неї цей день був скороченим. На наступний день, коли Ви зателефонували, Вам пояснили, що безпосередньо о цій годині лікар веде прийом і відповісти не може. Вас попросили залишити дані, щоб організувати розмову з лікарем по телефону в обідній час. Ви наполягали на розмові терміновій, але кол-центр дійсно у нас розміщений віддалено, тому передати слухавку не було змоги. Дійсно дзвінки на рецепцію в робочий час не йдуть взагалі, вони всі адресовуються на колцентр, а безпосередньо на рецепцію можна зателефонувати лише після 15.00 години, такі у нас налаштування IP-телефонії, щоб не відволікати персонал рецепції від безпосередньої роботи з пацієнтами в клініці. Вибачте, будь ласка, за незручності.
Анонім 2024-03-05 03:32:00
Були у даного лікаря,наговорила нам із чоловіком ,що ми безплідні,що потрібно донорські яйцеклітини,що ми взагалі не завагітнієм.Вийшли зі сльозима від неї.Заспокоєння нуль,відношення паскудне.Чесно кажучи ніколи не побажаю йти до цього лікаря.Не впадайье у відчай люди.Завагітніли ми самі!!!
Администратор 2024-03-05 17:14:21
Дякуємо за всі Ваші відгуки, на жаль, не зрозуміло про кого саме з лікарів Ви пишете. Покази до застосування донорських яйцеклітин прописані в рекомендаційних протоколах МОЗ, відповідно до яких, ми зобовʼязані працювати. Звичайно, дуже прикро отримати таку інформацію від лікаря. І дуже шкода, що відношення лікаря Вам не підійшло. Ми працюватимемо з лікарями, щодо покращення комунікації.
Анонім 2024-03-05 03:26:00
Не хороше ставлення до пацієнтів,хамить.Хочеться кращого відношення!
Администратор 2024-03-05 17:16:25
Ще раз приносимо вибачення, будемо працювати з лікарями, щоб вони з більшою емпатією ставились до пацієнтів. Хоча, на щастя, Ваші кілька відгуків в цьому плані поодинокі на фоні загальної задоволеності пацієнтів відношенням лікарів.
Оксана 2024-02-26 10:39:00
Доброго дня,чи є у вас де переночувати супроводжуючому пацієнта?
Администратор 2024-02-26 12:14:45
Оксано, у центрі не передбачена така послуга. Родичі та друзі можуть лише відвідувати пацієнта.
Тетяна 2024-02-23 19:53:00
Хочу висловити щиру подяку лікарю Святославу Володимировичу за проведену операцію,за його високий професіоналізм,за чуйність,це лікар з великої букви який заслуговує великої поваги і подяки.А також подякувати всьому медичному центру за привітність і хороше відношення.Ви клініка високого рівня
Администратор 2024-02-26 12:12:48
Щиро Вам дякуємо за такі теплі слова! Нам дуже приємно! Бажаємо Вам міцного здоровʼя!
Надія 2024-02-21 16:06:00
Оперувалася 7 років тому. Видаляли велику міому. Розріз і карман від пухлини були великі. Післяопераційна гематома була довго. Навіть по поверненню додому, контроль лікарів був) Через багато років можу сказати,що лікарі досі дивуються на УЗД, що таке істотне втручання було, бо навіть рубця немає, крізь нього відновився кровообіг , все в порядку. Але маю питання...маю АМГ 0.52. Ні чоловіка,ні видимої перспективи...37 років..наскільки реально ще мати дитинку в перспективі?
Администратор 2024-02-22 11:17:05
Щиро дякуємо за Ваш відгук! Щодо АМГ, то Ваш показник, на жаль, нижче норми. Шанс мати дитину, зовсім виключити не можна, але, на жаль, шанс надто низький, навіть при застосуванні ЕКЗ, при подібному рівні АМГ найчастіше рекомендовано застосування донорських яйцеклітин.
Наталія 2024-02-15 16:32:00
Робила операцію у лікарів Петровський В.В та Кухарук К.В. за що дуже вдячна.Лікарі працюють на професійному рівні,знають свою справу.Позитивні,чуйні до кожного пацієнта,привітні.Професіонали своєї справи.Також хочу висловити слова подяки всьому персоналу центру.Дуже всі привітні та відповідальні.Рекомендую всім МЦ Боголюби.Ви мега круті.Приклад для всіх медичних закладів
Администратор 2024-02-16 06:45:46
Щиро дякуємо Вам за відгук! Міцного Вам здоровʼя!
Наши партнеры
Вверх